Andra avenyn

God kväll! Haha, skojja! Igår hade vi ju som sagt tjejkväll, det var verkligen superkul! Och idag har vi haft en riktigt chill dag (det står ju i inläggen under vad vi gjorde.) Och ja.. Min kväll har bestått av att käkat mat (grillat) och kollat på andra avenyn. Laddade ner första säsongen igår, så har börjat kollat om på allt. Sjukt bra är det, och det var länge sen jag såg det nu.
Nu är jag riktigt trött, har inte sovit så värst mycket inatt, hehe. Så nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på ett avsnitt av big brother som jag missade igår. Sedan ska jag sova tidigt, för i morgon ska vi ju shoooppaa in mariebeeerg! TAGGAD TILL TUSEN! fast det är dock inte min plånbok. Men aja, det löser sig nog ;) Nää, nu ska jag borsta gaddarna (haha), så hörs vi imorgon! Och då är det förresten valborg. Jag har ingen aning om vad som händer faktiskt. Men det märker vi. Ha det braa! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0