Jansson is back!

Yees, nu är jag tillbaka igen! Som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett bra tag, och det beror på att jag inte haft tillgång till internet. Men nu funkar det igen. Jag har typ varit utan det i en månad nu, så är grymt glad att det äntligen funkar! Så nu kommer jag och Eriksson kunna blogga på som vanligt igen. :D  Jag kan ju berätta att jag nyss kom hem street-dancen för ett tag sen. Vi båda har ju börjat på det. Och det är riktigt kul! Längtar as mycket tills nästa vecka, hehe. Fast idag var det lite segt för jag är typ sjuk. Hosta, huvudvärk, halsont och så..  menmen, nu ska jag kolla om det finns något ätbart här hemma, sedan blir det filmkväll för min del! Antingen blir det "Lost" som jag äntligen har kunnat laddat ner, eller något annat. Ha det bra alla, så hörs vi lite senare, puss på er!

Kan ju bjuda på lite bilder från när jag var ute och fotade här om dagen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0