Lååååångfredagen.

Godmorgon! Hoppas ni mår bra! Idag vakade jag av att mina dryyyyga fåglar började kvittra för att det blev ljust i rummet. Så jag skrek på mamma så hon fick komma och ta ut dom! Haha, sen somnade jag om till halv 11 typ. skönt med sovmorgon! Nu är jag iordning gjord och tänkte sitta här ett tag :)  Längtar tills den 26e för då får Sofie snabbare internet och kan förhoppningsvis börja blogga här igen! Då blir uppdateringen mycket roligare! :D

Men men, vill bara önska er en bra dag i detta fina väder! :)  Vi hörs senare! Kram



Härlig googlebild!


Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: jara allt e najs sj? :P

2011-04-22 @ 12:23:49
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0