Trött!

Tjeeenaaa, idag har det varit toppenväder, som igår :D  Jag och Sofie har suttit och solat framför hennes husvagn och käkat jordgubbar med ost och kex till! Haha, riktiga livsnjutare härva ;)  Hehe, vi slutade klockan 1 idag med så det var asnaaajs!  Men nu är jag skittrött och ska ta och lägga mej snart! Har inte haft sån stor blogglust dom senaste dagarna. Men vem vill sitta inne vid datorn en solig dag liksom? :p 
Haha, men det kommer att bli bättre när Sofie får snabbare internet och kan blogga igen efter påsk! :D

Puss sålänge!



Bild på en söt groda som jag tog med mobilkameran förra sommarn :D ahahah.



Ps.  Svarar på kommentarerna imorrn, orkar fan inte nu :P 


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Vad roligt att du gillar den, tack för dina fina ord. :) Hoppas du stannar och följer mig via blogloving. Kommer hända massa roliga saker framöver så missa inte det. Önskar dig en fin dag! KRAM

2011-04-20 @ 13:01:06
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: härligt ;)

2011-04-20 @ 14:01:05
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0