Barnkalas ,weeeii.

Hejsanhopp! Hoppas alla mår bra. Idag råkade jag sova till 11:40. Inte bra med tanke på att jag ska vända på dygnet! Åhh.. fattar inte att vi börjar på onsdag igen! Byebye life liksom .__.  He he..
Och så blir vi äldst på skolan och "känner" inte direkt några andra från klasserna eh, "under" oss. Bra förklarat!  Nejmen det suger att dom andra 9orna har slutat :((  haha. 

aja, idag är det iaf barnkalas i huset! haha. Så det kommer massa barn hit vid halv 3 typ.  Kanske skulle göra mej klar? Haha, fast jag ska inte direkt vara med, kanske drar jag träffar tjejerna en sväng sen. 

Men nu blir jag tvingad till att locka håret på syster, hörs!    Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0