Bilder tagna under veckan!

Idag har jag bl.a bränt en skiva till lillasysters kalas, haha partyyy you know ;)  Hahah! sen kom Sofie hit och vi kollade på One Tree Hill! Äntligen säger jag! Vi har inte gjort det sen typ i vintras :o  Världens bästa serie! Åh.. 

Tänkte publicera lite bilder som jag tagit i veckan men datorn började hacka, sen glömde jag bort det. Men nu kommer dom iaf :D


Fångade min fobi på bild!

























Och dom här är tagna före jag drog till Örebro för att återigen se Harry Potter :)

Glädjen kom sakta men säkert..


Innan den brast ut i schalababrak! (har absolut inte hittat på det ordet själv)



Hahah, nu ska jag kolla på en av American Pie filmerna jag laddade ner igår! Så pusss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0