Egen hårinpackning!

Hej igen :) Har ni haft en bra dag? Min har vart lite seg sådär.. Jag var ju först ute och plockade svamp, sen har jag typ, ätit, spelat sims, plockat blåbär (haha skogsmulle på hög nivå idag va) sen hade jag inget att göra så då bestämde jag mej för att ta hand om mej själv lite grann, så jag målade naglarna, hade ansiktsmask , sen gjorde jag en egen hårinpackning bestående av bara olivolja!  Har läst att det ska återfukta håret väldigt mycket, och jag har varit sugen på att prova det jättelänge men det har inte blivit av :p  Sen läste jag en intervju kort med Victoria Secret modellen Miranda Kerr , och hon sa att hon hade det över natten när hon sov och sen duschade på morgonen, så då jäklar tänkte jag, då var jag ju tvungen att prova :) Och det blev faktiskt resultat! Håret är fortfarande blött men av det som har torkat känns det väldigt mjukt och fräsht! Fast jag hade det dock bara i det  en timme men :)

Nu ligger jag iordning i sängen och ska kolla på jersey shore! Är fan helt besatt av det :o Laddade ner första säsongen i förrgår och tror att jag bara har 3 avsnitt kvar ^^ Men det är faktiskt bara 10 avsnitt i första säsongen så! ;) 

Kolla vad mys jag har nu:




Men ett tips iaf! När ni har torrt och skadat hår, ha i lite olivolja och ha det i någon timme eller över natten så kommer det vara återfuktat och blankt sen :) 


(Y)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0