färgat håret!

Heey babbiiees :D

Vilken bra uppdatering vi har här på bloggen va? eller? Men asså det finns typ ingenting att skriva om för tillfället, den här veckan har inte varit så händelserik direkt, dagarna har typ sett likadana ut. "Skola-hem-göra ingenting-sova" ungefär så jag har inte haft någon blogglust alls om jag ska vara ärlig. Och så kan det bero på att jag är typ helt död efter skoldagarna, den här veckan har jag varit ASTRÖTT.

Men idag vid kl 4 drog jag till frissan och färgade min äckligt fula utväxt, och klippe topparna :) Kom hem runt halv sex någongång. Och jag vart rätt nöjd faktiskt :D Det känns lite ovant att vara såhär blond men man vänjer sig ju. Haha, såhär blev det!



Orkade inte vara seriös på bild så såhär blev jag att se ut ;) Nu ska jag käka mat, hemlagad soppa med bröd till! Muuuuumms ^^ sedan ska jag lägga mig tidigt, för jag mår inte på topp just nu, börjar få ont i halsen och känner mig febrig, och imorgon ska vi till bodaborg med klassen, så jag tänker INTE vara sjuk!!!! Har ett gäng med nerladdade filmer som jag nog ska titta på! Vi höörs, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0