Förkyld och haltande kärring!

Hej på er :)  Om ni undrar vad fan jag menar med rubriken så är det precis hur jag har känt mej idag! P.g.a att min hals sved som inihelvete igår kväll så kunde jag inte sova. Sen när jag märkte att det var helt omöjligt att sova så tog jag på tvn och kollade hela natten typ, tror jag somnade till någon stund på morgonen , så jag är riktigt trött nu! USCH.. sen har jag sträckt hela vaden efter discot i Lördags (jävlar vad jag måste ha dansat alltså!) så kan jag inte gå normalt utan att det gör asont. Så jag har haltat runt hela dagen ;o blööh. Aja, hoppas att jag verkligen kan sova ikväll iaf!

Nu ska jag spela sims iaf! Så hoppas NI har haft en bra dag iaf :)  Vi höres! Puss

Justja, jag och Sofie håller lite smått på att planera nästa kortfilm ;) 

Jag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0