kaffe är ääckligt!

Hej! Nu sitter jag i soffan och smsar med Eriksson, ska strax hem till henne (halv tre). Ska bara städa klart på rummet osv osv..

Är på betydligt bättre humör idag än igår! :D Den dagen tycker jag att vi tar o glömmer bort! fyfaan, haha!         Idag är det sol ute också, men det känns att det är mycket kallare ute nu :s                                                 

Förresten, gissa jag jag gjorde nyss!! Jag drack en halv kopp med kaffe! Jag hade i mjölk och socker i hopp om att det skulle bli godare, och ja det blev godare än bara svart kaffe men det var ändå skit äckligt! Fattar inte hur alla vuxna (dom flesta) tycker det är gott? 

Aja, nu ska jag fixa klart rummet innan jag drar mig mot Eriksson! Ryktet går om att vi ska kolla på one tree hill?!?!? Kan det stämma? det visar sig! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0