krääftish skivaaa

Heeey!
Idag mår jag lite bättre än igår iaf, känner mig inte helt 100 än så hittils idag har jag bara vilat. Ska nog ta en till alvedon snart, tog en för några timmar sen men nu känner jag att huvudvärken börjar komma tillbaka.. Hoppas på att jag är frisk imorgon :D

Annars idag så har jag lagat min egengjorda köttfärsås med spaghetti till, den blev riktigt lyckad faktiskt! Jag tycker faktiskt det är as kul att laga mat, typ komma på egna idéer och inte gå efter recept osv :)

det här blev resultatet! TADAAAAA






Ikväll så är vi även bjudna på kräftskiva hos några grannar, men vet inte om jag orkar vara med. Haha, jag tror aldrig att jag har ätit så mycket kräftor och varit på så många kräftskivor som i år. Har käkat det typ varje helg känns det som ;)

                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0