kuuuuuuuuuk

Nu är jag skit arg, eftersom min iphone inte funkar att ladda! När jag sätter i kontakten i uttaget så händer det inte ett piss. Fick typ panik imorse, provade flera vägguuttag osv men inget funkade.. Vet inte vad det är som är fel, om det är själva laddaren eller iphonen. MEN, det funkar tydligen att ladda den igenom datorn, tur det iaf. Men lite drygt att behöva koppla den till datorn så fort den behöver laddas...

Aja, idag har jag inte gjort något speciellt, var i skolan först, sen drog jag hem och käkade bullar, mmmmhh!!
Sen la jag mig i ett varmt bad och hade ansikstsmask - som var jätteläskig! Det stod att man skulle smörja in sig med den och låta den sitta i tio minuter, sedan dra bort den. Alltså det skulle stelna så man kunde dra bort hela. Ni vet säkert vad jag menar.. Haha, men det var bara det att det gick verkligen inte att dra bort den, det var liksom som en "fet gelé" över hela ansiktet så det gick inte! Då tänkte jag att, "äsch jag får väl tvätta bort det då" Jovisst, det gick ju superbra, eller inte.. Jag stog där med vatten och typ gnuggade sönder hela ansiktet, men inte ett piss hände. Så jag fick typ skrapa bort det och tvätta med tvål och vatten, och tillslut gick det ;)
Nu vet jag inte vad som var fel, det kan vara att ansiktsmasken var gammal eller något, för jag hittade den i mitt rum och har ingen aning om hur länge den legat där.

När jag har skrivit klart detta intressanta inlägg så ska jag kolla lite på tv, sedan blir det nog ett par avsnitt av lost :D

Det här jävlen var det jag använde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0