music music music ♥

Hej hej hej hej och hej! Hur är det?  Idag är det bättre med mej (som tur är) haha :)  Sov all night long och halsen + benet mår bättre! (y)  
Dagen har varit riktigt skön faktiskt! Hade profiltimmar för första gången hela eftermiddagen idag. Jag har musikprofil som alla mina giirls valde, (kunde dock bara välja mellan musik och idrott) så det var inte så konstigt att alla tog det :) Vi är i samma grupp och ska börja med en The Ark låt. Kommer bli awesome!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chillar, hade tänkt städa lite men nu fråga pappa mej om jag ville spela golf så väljer nog hellre det! Flyr från städningen? -Nej inte alls, pfhht!  ;)

Music music music...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0