Onsdag, första skoldagen!

Hej schnyggisaar! Jag är nu hemma från skolan, sen ca en timme tillbaka! det var ju första skoldagen idag, och jaa... jag kan inte säga att det kändes direkt kul. För det var det verkligen inte! Vill ha längre sommarlooov!
Första lektionen snackade vi bara, sedan hade vi VANLIGA LEKTIONER hela dagen. Och vi hade ju inte dom roligaste ämnena heller, utan vi hade bla matte och No. Hjärnan var alldeles för trög för att tänka på sånt kände jag ;) Haha, men snart är min smartbrain på g igen!
Vi pratade även om att vi skulle på klassresa om någon vecka, troligtvis bodaborg. Så det hoppas jag på, blir nog skit kul isf :)

Nu sitter jag i sängen vid datorn, ska nog strax ta och laga lite mat, om jag orkar. Annars blir det nog att kolla på tv/film. Är så trött att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Jag räknade ut att jag har sovit 5 timmar inatt. Igår kväll kunde jag inte sova även fast jag faktiskt var trött, jag låg och vred mig i sängen tills klockan 1! hatar när det blir så, det är liksom varmt ena stunden, sen blir det kallt, sen för varmt, sen ligger man inge skönt, och man får vända sig typ 856 gånger. 

Nä, men nu ska jag nog ta mig något att eta, så kanske vi hörs senare! Puss :)

Eftersom jag inte har några bilder att bjussa på, så får ni se en bild från igår när jag och Eriksson spelade alfapet (om det nu stavas så) ! Kolla vilka ord vi kom på! HAHAH, pervon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0