ost & kex mmmmm

Hej puddingar!

Har inte skrivit pga att jag har varit i Malingsbo sen igår morse. Jag var där med familjen och farmor & farfar :) Vi har haft det jätte mysigt, vi käkade kräftor och massa gott, var ut och gick lite, badade osv osv. Men nu ikväll åkte jag och mamma hem, vi kom hem runt 21:30 tror jag. Så det är bara vi hemma. Så nu sitter vi i tv rummet och ska käka ost & kex, te, och kolla på en film :) mysigt!

Vi hörs imorgon :D



Ursäktar för den grymma bildkvalitén! Om ni har dålig syn så är det en te kopp till vänster, och en tallrik med ost och kex på till höger!


Kommentarer
Postat av: amanda, fotoblogg.

sv; Ja jo det har du rätt i! Kanske lite krångligt ;) Men då kör vi på att grilla istället då? :D och dansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-07 @ 12:28:51
URL: http://amandallindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0