Skogsmulle

Hejsvejs i svampskogen! Hahahaha!

Idag väckte pappa mej typ vid halv 10 (efter att jag hade stängt av klockan och somnat om) och frågade om jag ville med till löa och plocka svamp! Tillslut gick jag med på det så pappa, mamma och jag drog dit och JÄKLAR va svamp vi hittade! Omg, när vi alla 3 hade mer än hälften av korgarna fulla så sa pappa "Vi som knappt har kommit in i själva svamp skogen än" haha, så mycket svamp fanns det :) Så vi fick 3 korgar fulla av kantareller! MUMS, lööv it!  Kände mej som en riktig skogsmulle vandrande i skogen med stövlar och regnjacka, gick runt och åt blåbär och drack vatten ur en bäck (!)  haha.

Det känns väldigt bra att klockan bara är halv 2 och jag redan har hunnit så mycket. Nu väntar jag på maten , sen vet jag inte vad jag ska göra? Ingenting troligtvis .___.

Här är våran svampfångst!  Om man säger så :)






Det såg ju lite ut på bilderna :( Men korgarna är stooora irl! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: FINALINAFINA

Hej där! Kan inte låta bli att tipsa om Helens (http://hiilen.blogg.se/) fantastiska tävling!



Blir du den lyckliga vinnaren får du en hel burk fylld med underbara produkter ifrån Clinique. Kika in där! Kramar!



Direktlänk till tävlingen kommer här: Till tävlingen: http://hiilen.blogg.se/2011/august/tavling-7-clinique-burken.html#comment

2011-08-28 @ 18:25:08
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0