Söt kommentar :)

Fick en söt kommentar av en läsare. Vi bloggade förut på Twiiilight.blogg.se men Sofies dator började krångla och jag fortsatte på egen hand. Men tillslut tyckte jag det började bli lite drygt att blogga själv, så jag tog en bloggpaus sen startade jag och Sofie denna blogg när hennes internet funkade igen! Jag trivs faktiskt mycket bättre med att ha en gemensam blogg. Roligare tycker jag :) 
Tyckte det var en gullig kommentar så du ska få en bild från breaking dawn tycker jag! Längtar sjuuukt mycket tills första delen av Breaking Dawn kommer ut! Ååååhh! <3  

Update: Läste din andra kommentar på min gamla blogg och waaiit a bit! Jag har inte fått taylors autograf? :O Var har du fått det ifrån? hehe :)
 
Karin  om jag vill bo i en svaaaaamp:
hej älskade din förra blogg! Jag är ett stort twilight fan!!!!! Jag hoppas att ni kommer fortsätta att lägga ut bilder på kändisar osv. Gillar den här bloggen också, den är så bra! :)


Kristen (Bella) är sjukt fin i denna scen!

Jag vill också börja blogga mer om kändisar osv, får se till att göra det! Så håll utkik Karin! ;) 



Kommentarer
Postat av: amanda, fotoblogg.

sv; äter chips kanske?.. haha :D

2011-08-10 @ 11:50:03
URL: http://amandallindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0