Sunny day!

Hello! Hoppas ni mår bra, känner inte alls för att blogga nu men kände att jag måste :p
Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, mår inte toppen för har värsta huvudvärken atm, men tänkte gå ut och gå en sväng för solen skiner idag och vädret är på topp, men helt ärligt känner jag inte för det, är på sämsta humöret .___.

Jag har lust att bara packa en väska och dra, helt själv någonstans där jag inte känner någon och se vart jag hamnar typ.  Haha, emogirl!

Nä, ska ta ner lite musik till mobilen innan jag går, jag måste ju vara den ända kvar på jorden som inte har en sprillans ny iphone med gratis spotify så man slipper ladda ner musik ;o  Känns så, haah.

Ha en bra dag! Puss




Kommentarer
Postat av: Malin

Hade du en bra fredag? :)

2011-08-27 @ 14:41:05
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0