Trööött tjej!

Hej snyggingar! allt bra?  Med mej är det bra, är bara liyte sådär skapligt trött :)  haha, idag var det sista dagen jag passade syster, vilket är SKÖNT. Idag tog hon fan "kål?" på mej! Blöööh, dryga jeevel :)  Hahah. Men nu har jag fått mina 600 så är happy! Haha, jag drog iaf till Moa runt 4 tiden. Lyssnade när hon och Emmy spelade gitarr och sjööng,  lät förjävligt men aja.  ( Hahhahah skööja, lät asbra! )  sen typ gixk vi runt och pratade typ :) Gjorde inte så mycket :p  Senare på kvällen kom adina och då helt plötsligt övertalade dom mej att göra en röd slinga i underhåret, för Emmy skulle det. Så japp, nu har jag en röd slinga i håret! hahah.  trodde inte att min absoluta första färgning skulle ske hemma vid Moa halv 12 på kvällen, med färgen röd?  Heheh. aja, får väl visa bild någon dag! Päronen har inte ens sett den än x) Imorgon ska vi upp och ge syster presenter på morgonen -_____- så jag borde sova nu!  Vi hörs imorgon helt enkelt!  

Puss


nån gammal redigerad blom bild (y

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0