söndag

Heeeyy!
Idag har jag varit hemma hos Eriksson, drog dit på eftermiddagen någongång. Vi kollade på OTH. <3 vi är på 6:e säsongen, och har bara ett avsnitt kvar!! det känns inte alls bra! Fattar ni vad hemskt?? det finns ju 8 säsonger men det här är sista säsongen Peyton och Lucas är med. Det är dom som liksom gör "hela grejen". buhuhu :(
kommer böla sönder på sista avsnittet!!

Förutom att kolla på det så fikade vi massor (hennes syrra hade ju barnkalas) så det fanns massa gött som vi tryckte i oss. Mmmm ;) Sedan gick vi hem till Moa, vi gjorde inget speciellt, kollade på tv och pratade typ. Plus att moa har dödat mitt ben!! hon satt och gungade på en gunga och så "råkade" (hehehe) hon gunga på mig. så har FETASTE bulan, och ett sår! Tackar för det... Kan ju även nämna att hon gillar att misshandla mig GROVT! Förut så satt hon sig på en pall. Mitt på min lilltå! (alltså med benet på pallen) så den vart helt blå och jag minns fortfarande smärtan! Den jääveln asså... Fast hon har ju sina fina stunder också ;) <3 

Nu ska jag tvinga mamma att kolla på en film med mig, som vi inte kollade klart på förut för vi typ somnade. Huj!

Kan bjussa på några bilder från kräftskivan i fredags :)









Tog typ inga mer. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0