worthless day!

Hej. Idag har det varit en sån sjukt tråkig dag! Har absolut inte gjort någonting, jag ställde klockan på halv 10 imorse, men tror ni inte jag somnar om till 12 ändå? Låg i sängen ett tag innan jag drog mig upp, och kollade ut och det var skitväder! Kallt och spöregn, blev på as dåligt humör.. Sen var det ju meningen att vi skulle på tut-bingo, men sen ville inte mamma bara för det regnade.. så då blev jag värsta sur på henne osv, och är fortfarande men vet inte vaför? och har varit arg på allt och alla idag. Vet inte vad det varit med mig :s Hade lust att bara slå till något/någon. HAHA. Jag har typ inte sagt ett ord på hela dagen! sen börjar skolan snart, och fick reda på att vi skulle börja tidigare på morgonen o aa.. Dagen har bara varit så P I S S I G! Sen åt jag en kladdkaksbit nyss, så nu mår jag illa..

JAJA, imorgon hoppas jag på en mycket bättre dag, och så ska jag upp TIDIGT! ska ställa typ 3564 klockor så jag inte kan snooza och somna om.

Nu hälsar Emotjejen godnatt och ska kolla på en film! Huj!

Såhäääär glad ska jag vara imorgon! om inte gladare. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0