hejhejhej detta är en rubriiiik

Cha Cha bloggen!
Idag så blev det att gå upp jäävligt tidigt för att hinna med bussen till Linde vid kvart över sju. Det var ju GYO-dag på Lindeskolan.
Jag var och tittade så sam och ekonomiprogrammet. Båda lät bra, så vi får se vilket jag väljer :) Har inte bestämt mig än. SVÅRT BESLUT!
Jag kom hem vid halv sex ungefär. Och nu så ska jag titta på några avsnitt av andra avenyn tills jag somnar, vilket det känns som att jag kommer göra när som helst för jag är fett trött just nu. Så jag säger godnatt och hoppas ni haft en finfin dag! Puss och kram :)

Måste bara visa den här videon.. om ni inte sett videon i förra inlägget, så kolla på den först. Vad tror ni, ljuger han?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0