Julkonsert

Hej bloggen!
Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske käka lussebullar. Hähähä, gott!
Mamma har pyntat med tomtar överallt, så det ser jättemysigt ut :) och i helgen ska jag förhoppningsvis till Örebro och handla julklappisar. :D längtar rätt liiiiite till julen...

Och ikväll ska jag även på julkonsert i kyrkan, brudarna Emmy och Moa ska spela så ska dit och titta :)

Haha vilket juligt inlägg det blev. Nu avslutar jag detta inlägg med en tomte och en egobild ;) puss o hej!

/ Jansson


Kommentarer
Postat av: Emma

en ny mobil är inte fel :D

haft en bra dag?:)

2011-12-05 @ 20:50:30
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0