Ny dator

Idag kom pappa hem med en ny dator eftersom våran andra har pajjat. Fast den är dock mammas och pappas, och jag önskar mig fortfarande en egen i julklapp :D så får se om tomten kommer med en eller inte ;)
Men jag får såklart använda deras sålänge. Men nu håller dom på att installera den så jag bloggar från mobilen nu. :)
Idag har jag bara glidit runt hemma hela dagen, och råkade kanske sova liiite för länge så vi får se hur det går att somna ikväll. Hehe, annars så har jag gjort små pokemon figurer av fimolera som syrran ska få i julklapp. Och snart ska jag käka och sedan slå in resten av julklapparna. Puss!

/ Jansson

Söta va? :D den i mitten gjorde jag för några veckor sen. Och dom andra ska lackas nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0