AAAAAAAAAAAAHHHH!

Har massor att berätta om dagen , men tar det imorgon istället, sorry att inte spanien bilderna kommit upp än som jag sa, men jag får försöka publicera dom imorgon eller något :) 
Just nu känner jag mej helt galen! Har dom senaste dagarna fått någon slags crush (stavas) på Pauly D från Jersey Shore (har alltid gillat honom, men nu är det fan sjukt :D:D)! Är helt galen i honom nu! HAHAHA, har googlat massa bilder osv, hur snygg är han inte?!?!?
Och hans kropp :o Omfg! Han är LÄTT en av dom skönaste och roligaste i huset! Han är riktigt snäll och gullig och söt och snygg och sexig och cool och fettnajs och coolaste håret och så jäävla bääast bara ;)  Haha (töntvarning) Haha, och nu kollade jag på denna video när han är med i Ellen Degeneres show. Och nu dog jag lite till (även om jag trodde att det var omöjligt!) :)  Så sööt , kolla leendet! :D  Älskar när han säger "Yeeeeaaaah Buddy!"  ♥

Kan knappt vänta tills 4:e säsongen när dom är i italien kommer! jncfsvj9ocujvnvjfiji"!!! va kuuuul!

Håller med honom "He is a reeeeaally nice guy!" :))



  <---------------*mage*-----------



Nu säger jag Yeeeeaaah Buddy och godnatt!

Update: Okej, jag kunde inte sluta kolla videos!
FATTA att vara med här!  Jag får seriöst rysningar! "Do you know what time it is? -It´s dj tiiiimee!"


 

Asnice video! Haahaha, så sköön låt ;)   Beat dat beat up.. Beat dat beat up!
´


Kommentarer
Postat av: Lina

svar Hej, jag mår bra!

Nu har jag jobbat färdigt för i sommar och ska börja blogga igen, dock på en ny blogg. Så om du fortfarande vill läsa min blogg eller hålla kontakten med mig kan du ju alltid kika in där, www.madebylina.myshowroom.se. Kram Lina!

2011-07-22 @ 17:57:36
URL: http://liinicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0