Home sweet home!

Heeeej! :D  Mår ni bra? I hope so!
Nu är jag hemma igen efter att ha vart hemma vid mormor och sen spenderat 3 dagar i den fina staden Linköping!
Har asmycket att berätta men får ju runda av det lite ;)
Dom första dagarna var vi iaf hemma vid mormor och gjorde massa saker, var även in till Katrineholm och shoppade lite saker, skulle igentligen inte ha någonting men när mamma är på shopping humör så kan man lura på henne vad som helst ;) hihiih.  Men det hände väl inget speciellt där, Jo jag ritade förresten ;)  haha bilderkommer!
 

 I tisdags drog vi ju iaf som sagt till Linköping , där vi först vandrade runt lite i gamla linköping, mysigt!
Sen åkte vi och checkade in på ett skit fint Scandichotell. På kvällen åt vi på restaurang, jag åt lasaaaange! Mums!

Gamla Linköping:





Åhhåååå, chokladboden! <3

Glad cheeeeyy!




Snacka om att småfåglarna var tama där alltså! Flög typ precis över huvudet på mej ^^





haha coolaste geten alltså! Den var så envis och stretdade emot hela tiden och lät , skällde, bäade (eller vafan säger man?) och lipade! hah såg faktiskt mej själv i den ^^

Restaurangen:

Min lasagne! Muuums på den!


Syster fick coolaste efterrättten! Glass i en skål, sedan allt detta så hon fick blanda precis vad hon ville! :o 
Avis :(  

Hotellet:
 


skönaste sängarna eveeerrr!


Utsikten får man ju inte missa ;)
I onsdags Gick vi upp tiiidigt! För halv 9 gick tåget till Rimforsa där vi skulle gå på en båt som skulle ta oss tillbaka till Linköping, en fin båtresa som tog ca, 5-6 timmar och gick över Kinda kanal, (haha är jag någon jävla reseförklarade här eller?)  Det var faktiskt lite roligare än vad jag trodde att det skulle vara iaf ;)  Tog en maaaassa bilder så alla kommer verkligen inte upp! haha. På kvällen åt vi på samma restaurang igen, denna gång åt jag en ASGOD ceasarsallad (stavas)! haha.

Från båtresan:



Slussade genom typ 15 slussar :)

Gubbjeevel :(

Hahahaah, var arg på mamma för hon inte kunde ta kort!  Fast hade ju solen i ögona också ;)  Det resulterade denna enastående vackra bild! 






Bååten :) 

Och min ceasarsallad!

Och idag. Gick vi och kollade i någon trädgårds grejs, haha. Inte så jäätte roliga saker som jag gillar precis eftersom resan var till min mormor, men haha ;) 

Hotellfrulle!


Lite andra bilder:








Hah mormor som fotat med min systemis! Ganska duktig hah? x)

aja, tror jag var skyldig bloggen dom här bilderna eftersom jag har haft uppehåll en vecka :s
Men nu ska jag nog kolla på andra avenyn eller nå! :) Sofie, är typ bara 5 avsnitt efter dej nu :D ahha

Imorgon SKALL jag träffa tjejerna varesig dom vill eller inte! SÅ NU ÄR NI HEMMA! Annars hämtar jag er på min turkiska åsne moppe!  (kvällshumor y' ) 

Nä, godnatt på er nu! En stor FET PUSS till er dom vill ha! 
 


Kommentarer
Postat av: karin

vad bra ! :)

blir nog att vara på landet och träffa kompisar i sommar ! Sj ? :)

2011-07-07 @ 23:51:35
URL: http://smiilee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0