iphone 4 & tutbingo

Hejsan! Jag kom precis hem från Ludvika, har varit där och köpt en iphone 4!!!!! Alla var slutsålda, men leveransen skulle komma imorgon så då blir det att åka och hämta den! :D :D Åhååååå, är nåågot glad! Läängtarrrr! och  eftersom att jag åker bort i helgen till Fiskebeckil (stava) så kommer jag troligtvis kunna blogga därifrån (om jag vet hur man gör) haha, najs va? :D

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka, för sedan bär det av till guldsmedshyttan för TUTBINGO! haha, ska dit med mamma, syster, mormor, Angelica, William, och Maximus! Det blir vi och pensionärerna ;) Hoppas på stor-vinst! Tut tut på er, så hörs vi när vi hörs ! Puss  



Kommentarer
Postat av: Emma

idag har jag varit med kompis :) vad har du gjort idag då? :)

2011-07-20 @ 18:51:07
URL: http://daghjort.blogg.se/
Postat av: Amanda Haraldsson

Hejsan! Jag säljer min blommiga, färgglada klänning från H&M (alla modeälskare vet vilken jag menar). Det är den tighta, korta tub-klänningen! Den är använd max 3 gånger, hel överallt och sitter skitsnyggt på! :)



Säljer den för 350 :- och den är i storlek 36 (passar även en 34a).



Om du är intresserad hör av dig till min mail: [email protected]

2011-07-20 @ 20:05:00
Postat av: Lonneke

Jävlar vad nice med Iphone hörru! ;)

2011-07-20 @ 21:26:40
Postat av: Elin

Allt bra?

2011-07-20 @ 21:50:35
URL: http://elinkristensson.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vill också ha Iphone! ;)

2011-07-20 @ 22:37:15
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0