Lite om dagarna som varit!

Hej! Idag vaknade jag verkligen upp på fel sida kan jag säga! Var arg redan igår, men idag har jag haft största humörsvängningarna! Ojojoj, men nu är det lugnare ;) Haha, ville typ bara försvinna där ett tag.

Nu har jag iaf målat naglarna med mitt nya gula nagellack som jag fick av syster i present :) Funkar jätte bra :)
Sen måste jag packa för imorgon drar jag till västkusten/strömstad!

Men nu tänkte jag berätta om gårdagen och iförrgår!

Iförrgår (torsdag) så firade vi min födelsedag, så mormor och farmor var här och åt mat och fika.  Fick en femhundring av dom båda, så blev 1000kr rikare :D
Sen på dan kom Moa, Sofie och Adina med en present till mej, och då hade dom fixat värsta tavlan med massa störda bilder på mej! Hhahahah både gamla och "nya".
Blev asglad! :D:D

Sen på kvällen hade jag bestämt med Adina och Sofie att vi skulle träffas ett tag, för moa skulle vara borta under kvällen.  Så adina kom och hämtade mej och sen drog vi hem till henne och skulle gå ut och gå med hennes hund, Peppe. Men då var vi först tvungna att hämta hans koppel hemma vid Moa. Och när vi kom hem till henne så typ satte Adina sig ner i en skog (haha läste detta nu när det redan var publicerat, hur fan fick jag det där till "skog"? ahaha, det ska stå fåtölj!) och tog på sig brillor och hatt, sen ba börjar dom spela Sweat med Snoop dogg och så kommer Moa, Sofie och Emmy fram och dansar för mej! HAHAHAHAH. Jag hade inte en tanke på att dom skulle göra något för mej x) Sen hade dom fixat 3rätters middag! Asmysigt var det ;D Sen satt vi och snacka och skrattade så jag började gråta och inte fick någon luft typ ;)   Hahah. Sen skämde jag ut mej också ;o  Hahah. inte så ovanligt när det gäller mej!
Kvällen var RIKTIGT lyckad! Tack för den! :D 

Och igår (fredag) Så drog jag och Moa till Örebro för att se Harry Potter och dödsrelikerna 2 , vi var astaggade och filmen var riktigt bra! Men precis när Harry och Voldemort skulle mötas och det typ var en halvtimme kvar av filmen så försvinner ljudet på bion och lysena tänds, sen försvinner bilden oxå. Så vi fick gå och fråga någon var som hade hänt, och då hade tydligen någon propp gått så alla filmer som gick i hela bion fick avslutas sen fick man gå till kassan och få pengarna tillbaka ;o Riktigt arg blev jag ! Så jag vet fortfarande inte hur det slutar -___- Jag får gå en gång till när jag kommer hem från strömstad... Riktig otur!  Men det vi hann se var iallafall sjukt bra! Man ändrade syn på flera personer!

Men ska inte avslöja nå mer ;) 

Nu ska jag börja packa , sen drar jag nog ut en sväng.  Men först måste jag bara säga att det som har hänt i Norge är ju helt jävla sjukt! Fyfan va hemskt!  Usch. Tänk på alla deras anhöriga, dom har det jätte tufft nu. Usch, fattar inte vilka sjuka människor det finns i värden! Läskigt att det är i grannlandet också!
Fyfaan, sörjer med dom!  :( 

Aja, nu måste jag dra, detta blev ett långt inlägg! Hoppas ni orkar läsa :)  Puss på er och ha en bra dag!

                                                                            Hahaha, snyggt! 


                                                                           

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Sommaren? Regnar ju helatiden... :/

2011-07-23 @ 13:23:55
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Sv; Alcudia var jag på när jag var där, dudå? :D

2011-07-23 @ 15:01:35
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Stor shopping på torsdag, sj? :)

2011-07-23 @ 15:10:01
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Najs :)

2011-07-23 @ 17:16:49
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Lina

svar idag ska jag nog mest ta det lugnt. :)

2011-07-23 @ 17:31:27
URL: http://madebylina.myshowroom.se
Postat av: Mimmi Naveed

Jadå, sj? :)

2011-07-23 @ 20:36:03
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: emma

gissa vilken färg jag målat mina naglar, har du rätt får du en länkning!

2011-07-24 @ 17:26:10
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0