Bränd rööööv!

Hahahaha, jaa mina rubriker äger? :)))

Höhö, nejmen, idag blev jag väckt av pappa som sa att det var klarblå himmel och 25 grader ute! Vart så jävla glad att han väckte mej, tänk om jag hade sovit bort den hör fina dan? Då hade jag blivit pissarg! HAHA :)
Men drog iaf ut och solade (såklart) , sen kom sofie , vi solade ett bra tag till sen drog vi hem till henne och badade i hennes pool, såå sköönt var det! Sen drog vi till ica och köpte bl.a glass!
Så jaa, det var en riktigt härlig dag, fast märkte senare att hela min röv är bränd fast jag använde solkräm, buhhuhuh!   

Nu har jag precis målat naglarna och ska kolla på .... gissa!.....     

-Andra avenyn ^^

Imorgon taggar vi för streetdance uppvisning i gränges! wihooo!




Solen är en riktig steeeekare!
Okej, DEN var dålig!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0