It´s raining men

Kom hem från streetdancen för ett tag sen. Vi har fortsatt på avslutningsdansen idag. Riktgt rolig var den faktiskt! Men vi har bara en gång på oss att träna innan uppvisningen, som är på lördag nästa vecka. Så på onsdag ska vi köra dubbelträning, eller träna hela dagen så vi hinner lära oss hela dansen. Fy helvete vad kul det kommer bli! Ser verkligen fram emot det.

Förutom att ha dansat så har jag inte gjort något speciellt idag. Det har regnat nästan hela dagen också, så har inte ens varit ute :) Mycket mer än så har jag inte att skriva för tillfället, så nu tänkte jag bjussa på en hel del bilder från dom senaste dagarna. Puss

Jag på skolavslutningen:



Några bilder från "tjejkvällen"









Jag och Moa klädde ut oss till krigare och smög på dom andra, haha!




Så segt att ladda upp så det får räcka med dom!

Några andra jag tog när det hade regnat:













Men fan vad segt det gick att ladda upp, har setat här i typ en halvtimme nu!
Nu ska jag nog kolla på film med syster, vi hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Tanja

sv; det låter ju awesome! :) jag skulle också vilja åka utomlands! :P

2011-06-15 @ 22:48:49
URL: http://fireandice.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

svar: jo det är bra :)

2011-06-16 @ 00:54:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; Låter grymt!

Jo de är bra :)



Ha en awesome dag!

2011-06-16 @ 01:16:48
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0