Mtv movie awards!

Var det någon som kollade på mtv movie awards när det gick live i måndags natt tror jag det var?
Jag kollade på reprisen i tisdags :) Tycker den galan är riktigt bra!
Sen får man ju se sneak peeks på nya filmer som kommer ut också! Denna gång fick man se bl.a sneak peek på Breaking dawn part 1 och Harry Potter och dödsrelikerna del 2 , alltså sista filmen!
Är ett stort fan av både HP och twilight! Filmerna är ju inget annat än bäst? :)

Hittade sneak peeksen på youtube samt bilder från galan! Here you are :)

Breaking dawn part 1


Harry Potter and the deathly hallows part 2  (vet inte exakt om det är den riktiga, men vissa grejer kommer ifrån den)



Visst verkar båda GRYMMA? :)

Här är lite bilder:










Och vi får ju inte glömma klippet där robert pattinson kysser taylor lautner! ;)


dååååålig kvalité , men fanns ingen annan :o
Vinnarna:

MTV Generation Award Winner
Reese Witherspoon

Best Male Performance
Robert Pattinson, "The Twilight Saga: Eclipse"

Best Female Performance
Kristen Stewart, "The Twilight Saga: Eclipse"

Best Fight
Robert Pattinson vs. Bryce Dallas Howard and Xavier Samuel, "The Twilight Saga: Eclipse"

Best Kiss
Kristen Stewart and Robert Pattinson, "The Twilight Saga: Eclipse"

Best Jaw-Dropping Moment
Justin Bieber, "Justin Bieber": Never Say Never," Performance Spectacular

Best Villain
Tom Felton, "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1"

Best Line From A Movie
Alexys Nycole Sanchez, "Grown Ups": "I want to get chocolate wasted."

Best Scared-As-Sh*t Performance
Ellen Page, "Inception"

Best Movie
"The Twilight Saga: Eclipse"

Best Comedic Performance
Emma Stone, "Easy A"

Best Breakout Star
Chloë Grace Moretz, "Kick-Ass"

Biggest Badass Star
Chloë Grace Moretz, "Kick-Ass"


Och här har ni länk till hela galan!



Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

sv: inte så mycket. ^^ Vad har du gjort idag då?



Kram

2011-06-09 @ 20:47:00
URL: http://alexbloggis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen aning faktiskt :D sj då?

2011-06-09 @ 21:28:35
URL: http://soevelinah.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe ja det ska jag göra :) Hihi jo det kan jag förstå att det är. Jag har dansat och det var jazz men det var ett tagsen nu. Skulle vara kul att börja igen :) !! kram på dig!

2011-06-09 @ 21:40:03
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det låter as bra juu :D<3

2011-06-09 @ 21:43:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Harry Potter ska jag se i alla fall :)



Svar: haha ja proppfulla dagar minsann.

Nej jag tog studenten för .. 3 år sedan. Så det är inte min tur i år tyvärr. Jag hade gärna gjort det igen :P

2011-06-09 @ 21:47:46
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0