Nikon D3100 ♥

Heeeeej!  :D  Idag var jag ju som sagt i Örebro och guess what?!?!?!?  Jag har köpt en ny kamera!  :D  Eller jag och jag , mamma och pappa betalade den dels för att jag fyller år den 19 juli och dels för att jag fick bra betyg, iiihiihih ;) 

Så efter en heldags grubblande blev det en Nikon 3100! Fast dock inte med ett standard objektiv utan ett AF-S DX Nikkor 18/105mm f/3.5-5.6G ED VR  Tror jag :D  Det är ett objektiv som man kan zooma lite längre med :D  

Och så köpte jag väska och minneskort! Se fram emot många fina bilder ifrån Spanien senare :))
Det ända som saknas nu är ett UV-filter , men det kostar bara ett par hundralappar så :) 

Sen köpte jag en bok, armband och torrshampo!

Här är lite bilder med nya kameran!














Kameran!  ( haha tar inte kort sådär med händerna, skulle bara visa så mycket som möjligt av kameran! )

Kameraväskan!



AHHAAH fyyfaan igga bilden!!

Men iaf, nu blir det bättre bilder i bloggen! :D 

Kraaaam



Kommentarer
Postat av: Mallin

fina bilder! =D

2011-06-18 @ 22:11:43
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: amanda, fotoblogg.

den verkar ju aaaaaaaasnice :D

Postat av: natalie [foto]

åhh, samma kamera som mig! :D och samma objektiv som jag fick med haha!

den är verkligen jättebra !

2011-06-20 @ 14:03:14
URL: http://natalien.webblogg.se/
Postat av: T I L D E

Hihi jag har oxå en Nikon, fast en D3000. :D

2011-06-22 @ 14:41:06
URL: http://ttilde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0