Shopping imorgon!

Hejsan!  Idag har jag ritat , är snart färdig med min bild bara håret kvar :)  Tror den kommer bli skapligt bra faktiskt! Gissa vem det är jag målar av!  2 ledtrådar: Tjej, kändis som börjar på R! ;) hihihih.

På eftermiddan drog jag till farmor och städa hennes lägenhet. 200 rikare dåå!
Sofie (Jansson) var ju till örebro och shoppade idag och imorrn är det min tur :)
Jag ska bla kolla på flippflopps, solbrillor, bok och sånt som är bra att ha tills spanien :D  Sen kommer det säkert bli ett och annat linne! Jag är tokig i linnen för er som vill veta! Har det till nästan allt!

Men framför allt ska jag kolla på kameror, och höra om lite saker osv  :D:D:D  Ni får gärna ge tips om vad som är bra att ha i en kamera! :)

Nu blire ett avsnitt av andra avenyn , sen sova :D 

Puss!




Kommentarer
Postat av: Mallin

rihanna? xD

2011-06-18 @ 20:08:21
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0