Spontan resa till spanien!

Heeeej! hoppas alla mår bra :)  Igår var det första sommarlovsdan och den spenderades med dom bästa, mina älsklings giiiirls Moa Sofie och Adina :D  Jag kom upp tidigt för klockan tio på morgonen var redan sofie och moa hemma vid mej , för då skulle vi dra till björken (en sjö) och äta frukost och bada i solen! Häärligt var det, men det är Moa som har bilderna så kan tyvärr inte visa några!  efter det mötte vi upp adina och drog och spelade tennis , samt hade en liten "piknick". Efter det drog vi hem. På kvällen bestämde vi oss iaf för att tälta på Moas gård hahaha. Så det har vi gjort inatt! Mysigt var det ;)  fast var sjukt trött så det blev en tidig kväll :)

Trött har jag varit hela dagen idag också, en riktigt seg dag har det vart, vi har inte gjort så mycket..
Men medans vi låg och spelade ps3 så ringde pappa och kom med en riktigt rolig nyhet! :D 

Vi har varit utomlands 3 år i rad nu så vi hade bestämt oss för att inte åka någon stans i år. Men pappa kan verkligen inte hålla sig! Haha inte jag heller för den delen ;) Så  mamma och pappa har suttit och hittat ett billigare hotel på vårat favorit ställe Alcudia på Mallorca och bara i en vecka (åker alltid 2 veckor dit)

Så alldeles nyss beställdes resan!! Fyfaan va roligt! :) Så den 12 juli åker vi till Spanien :) Och kommer hem på min födelsedag den 19 juli! 

Här är en bild på hotellet som jag hittade på vings hemsida!


Bor i ett mindre hotel med mindre pool i år eftersom vi egentligen inte skulle åka , men man får gå över och bada i poolen i hotellet bredvid som vi också bott på föut :)  Fast jag kommer ju hänga på stranden varje dag! :D

Fyyyyyfaaasssen vad jag känner mej lycklig just nu!!!! Aaaah :D  AHAHAH.
Och det blir ju inte värre att mamma och pappa har lovat att köpa en kamera till mej när jag fyller år , då får jag den i förväg innan vi åker ocgh kan ta maaasssa fina bilder där och visa er , bra va?? :D 

Mer om kameran kommer någon annan dag , för nu märkte jag att detta inlägg blev en aning för långt! Dom som orkar läsa är bääst , haha :D

nu blire film! Puss



Kommentarer
Postat av: Malin

Rösta gärna på någon/några av finalisterna! :D

2011-06-14 @ 22:13:55
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: amanda, fotoblogg.

Tur att man inte blir nå avensjuk då sofie!

Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra? =)

2011-06-15 @ 12:02:38
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

jag har ensålänge varit hos sjukgymnasten och solat solarium, skippade skolan idag gjorde jag :) själv då :D?

kram

2011-06-15 @ 12:25:06
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0