Har bränt mig...

Idag har jag och Eriksson hängt vid djäkens hela dagen, massor av sol och bad blev det! Har fått världens fulaste bränna, är liksom helt fläckig över hela kroppen, men färgerna röd, brun, och vit. SNYGGT!
Mina fräknar har även börjat komma fram mer och mer nu, haha vart helt chockad när jag kom hem, har fått jättemånga bara under dagen, hihi ;)

Nu tänte jag visa lite bilder från midsommar, har ju inte lagt upp dom än. Vi var hemma hos mormor & morfar, tillsammans med kusinerna. :)

såhär såg jag ut, har dock ingen bild på hela outfiten.



GODASTE TÅRTAN! <3



Det bjöds på mat.



och mer mat.. Mmmm





Och vi kastade pil.





Ehm ja..





Det får räcka så, för det är så jäkla segt att ladda upp bilder, blir så irriterad!! haha, har tagit massor av bilder, men det kanske kommer upp en annan dag. Vi hade iaf jätte trevligt med grillning, kubb-turnering, kurragömms osv osv.

 

Nu ska jag............ nog... kolla på.... LOST! :D Har kollat på det varje kväll nu, har liksom blivit besatt av det! Vi hörs i morgon, då det också skulle bli fett najs underbart skitbra väder!  HEY!


Kommentarer
Postat av: Mari

Sv :) Låter inte alls dumt

2011-06-28 @ 21:42:39
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0