Atjooo!

Hejsan bloggen!
Idag har vi haft studiedag, riktigt skönt! Det var meningen att jag skulle åka med mormor till Ludvika idag på förmiddan, men jag vaknade upp och mådde inte så bra, vad täppt i näsan och det kändes som huvudet vägde sisådär 78 kilo. Så jag pallade inte. Men ska ändå åka med mammsen till Örebro i helgen, så då ska jag kolla på klänning till skolavslutningen, som annars var tänkt att jag skulle göra idag :) Idag har jag haft en riktig slappardag! Har kollat på en hel del avsnitt att andra avenyn. Så nu har jag inte mycket kvar på den första säsongen :( Haha

Ja, det var väl bara det jag hade att säga för tillfället. Plus att jag har nysit/nyst hur många gånger som helst idag också! haha, lite kul :D Jaja, vi hörs imorgon PusSs!




Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

hej :) ska vi följa varandra med bloglovin? :D

2011-05-20 @ 11:25:52
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/
Postat av: britta

Asså shiiit, jag bara älskar er blogg asså! Jag dör typhh!!

2011-05-20 @ 20:32:59
Postat av: lindhafransson

diggar sminkningarna i din header :)



Kolla gärna min nystartade skönhetsblogg, har precis startat den så inlägg är där inte många. Men du får gärna ge förslag på vad du vill se i den :)

Jag är ledsen om du inte vill ha sådan här reklam!

2011-05-21 @ 00:45:48
URL: http://lindhasbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0