Färgat håret!

Hejsan bloggen! Det har ju som sagt varit väldigt dålig uppdatering nu senaste tiden. Men jag har inte haft tid pga plugg osv.. Men vi ska försöka bli bättre på det!

Idag har vi iaf våran klass, pluss 8b varit i linde och kollat runt på Lindeskolan. Det var faktiskt kul och intressant och se hur det såg ut :) Skulle faktiskt kunna tänka mig att gå där. Vi var där samtidigt och tittade som storå skolan, och vi blev indelade i grupper, och i min grupp (och erikssons också btw) så var det väärldens drygaste killar som var med. Dom gick typ och klagade och gnällde över allt. Haha, blev riktigt irriterad! sen gick dom och babbla om att storå var bättre än kopparberg och var allmänt störda!



Annars då. Efter skolan, eller ja vi vid halv 6 ungefär så drog jag och klippte mig och färgade håret! Blev nöjd faktiskt :) Blekte slingor, så nu är man blondiiee. Typ. Haha :D

Här får ni lite snabba cam-bilder. Orkade inte ta med kameran, så det blev inte så bra bilder men..

ofixadochosminkadtjej.se


 

Det ser dock inte ut så där i verkligheten men. Jaja, nu blire plugg! TJINGELING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0