Första doppet idag!

Hej! Fööörlåt för dåligt uppdatering idag med! Vi ska skärpa oss! :)
Det var sjukt varms idag, 25 grader typ! Wiihoo! Så körde på shorts och ett stort linne idag (y asskönt!
Men iaf, efter skolan drog jag och sofie hem till Moa där vi typ dansade , solade , hoppade studsmatta, tog kort och till det bästa...  TOG FÖRSTA DOPPET! :D:D:D  Allafall jag och Moa :) Det var askallt men ändå skönt och svalkande!  Sen drog jag hem, på med träningskläderna och drog ut och sprang med Moa! Duktiga vi är!

Nu sitter jag och försöker få min hagga till kompis (moa) att skicka över bilderna vi tog idag, dom blev riktigt härliga och behöver en ny profilbild på facebook pronto! Så när du ser detta Moa, så Skiiiicka hagga!

Haha det var allt jag hade att säga för idag , så vi hörs väl imorrn!
Puss

HAHAH någon konstig bild ifrån google!



Kommentarer
Postat av: Keo ♥

- Tack! Mår inte så bra :( Bra med dig då? :)



Härlig bild! :D

2011-05-11 @ 15:08:04
URL: http://keoss.blogg.se/
Postat av: Annelii- <3

- Allt bra sötisar? :D ♥

2011-05-11 @ 15:19:54
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0