HEEEJ!

Hej! Fyfan i helvete vilken dryg dag det varit idag. Har pluggat exakt heeela dagen! Började klockan 4, och blev klar typ nu! och ändå är jag inte klar med skiten på långa vägar. Haha, men nu orkar jag verkligen inget mer. Är helt konstig i huvudet (haha) så får fortsätta imorgon istället :) Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på andra avenyn, sedan sova.



Och för er som vill veta. Och det är klart att ni vill. Så regnade det as mycket nyss! Jag stod och borstade tänderna, sedan lät det som att det var världens storm ute, och som att väggen typ skulle blåsa omkull.  Och så kollade jag ut och det ös-regnade och blåste hur mycket som helst. Coolt (y) haha låter som att jag aldrig har sett regn förut.

Nää, nu säger jag godnatt! PusSs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0