hemma från streetdancen

Hejsan allihopa! Jag kom precis hem från streetdancen. Och idag gick det faktiskt riktigt bra! Vi har kommit långt på dansen som vi ska uppträda med snart. (Den 4 juni tror jag att det var) och det är så grymt kul!!! Asså det går inte att sluta när man väl har börjat. Vi har ju 1 och en halv timmes lektion, och tiden går så sjukt fort!
Just nu sitter jag i min säng och är fettt trött. Så ska göra mig iordning osv. Sedan blir det nog att lägga sig tidigt och kolla på andra avenyn. Ovanligt? -nej inte alls.
Ja det var väl bara det jag ville säga. Men vi hörs imorgon snyggingar! Puzz

Ville bara visa hur söt jag kan vara! (tycker dock jag ser ut som en kanin men.. HAHA)



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen :p Vi får se helt enkelt :) Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

2011-05-05 @ 10:04:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Bloggaren från Östersund.☺

sv ; härligt :)

inte mycket.

allt bra ?

2011-05-05 @ 15:35:30
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0