Hos Jansson!

Hej! Nu sitter jag hemma vid jansson och väntar på att hon ska käka färdigt. fast efter det så ska väl jag också hem och äta, haha. Vi har iaf vart ute och gått och köpt morsdag presenter! Ni har väl inte glömt att det är morsdag imorgon? ;)  Det brukar jag nästan alltid glömma men denna gång kom jag konstigt nog ihåg :)
Min mami får choklad och en skvaller tidning, haha det får duga :) Det finns inte så många affärer här förstår ni!

Haha, så hur ser era kvällar ut då? Jag ska nog bara ta det lugnt och kolla på film oså :) 
Jag fotade lite idag , så dom bilderna kommer väl upp senare! 

Ha en bra kväll, puss! 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

härligt:D

2011-05-28 @ 19:12:08
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0