Kvällsinlägg.

Hej! Tänkte slänga upp ett litet kvällsinlägg här eftersom det inte blivit någon uppdatering idag? Haha, vet inte varför men. Har typ inte haft tid! När jag kom hem så hängde jag med och handlade gott till Fredagskvällen! Tacos, grillchips och melon! Mums! Fast min mage är väääldigt mätt nu! haha..
Sen var jag tvungen att plugga till ett prov jag har måndag morgon. Fyyfaaan.

Sen blev det fredagsmys med talang på tvn! Efter det kollade jag lite på twilight som gick på tv. Åh, älskar ju twilight men det blir inte att man tittar lika mycket som förut. Men jag avgudar fortfarande böckerna och filmerna!<3

Aja, imorgonbitti ska jag upp vid 8 för sen följer jag med syster och pappa till Ludvika och kollar runt lite på förmiddagen. Har inga kläder till skolavslutningen än, inte för att jag tror att jag kommer hitta det där, men man kan ju alltid kika :) Hehe, det var väl allt jag hade och säga för nu!

Hoppas ni har haft en bra dag! Och ha en fortsatt bra helg!
Puss




Kommentarer
Postat av: Annelii- <3

- Fiin blogg :)



Är ni tvillingar? ♥

2011-05-07 @ 00:39:06
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: lara

Sv; haha okej!

Igår kväll var jag på Heron city och tittade på

Fast & Furious 5!:)

Vad har du själv gjort på kvällen igår?:)

2011-05-07 @ 08:28:25
URL: http://baralara.blogg.se/
Postat av: lara

Hej!



Nu har jag frågestund på min blogg!

Så om det är något du undrar eller

vill fråga, så fråga på:D



Kram!

2011-05-07 @ 10:19:35
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0