Orientering!

Hejhej bloggen!

Skolan idag gick ganska snabbt, vi hade inte så dryga lektioner heller!
Och på idrotten hade vi orientering! Hahaha, när jag orienterade med Moa och Sofie förut en gång så tappade vi bort oss i skogen, och alla andra klasskamrater fick en tid på ca 30 minuter och vi kom till målet på en timme ungefär! Den andra klassen som skulle ha orientering efter oss, fick stå och vänta på oss tills vi kom tillbaka! HAHA.  Det kan ha varit för att vi har så jävla omogna killar i klassen som gömmer kontrollerna .____.
Men idag gick det iallafall bättre! Man springer ungefär samma runda varje gång så man kan ju nästan ställena ;)

Fick en tid på 38 minuter någonting! (y

Haha kolla vilken söt bild jag hittade på google!


Hehe, men nu tror jag att jag ska ta och plugga lite hur tråkigt det än låter och är! D:
Men klockan 7 är det ju street dance , då har man ju iaf något att se fram emot! :))


Kommentarer
Postat av: Lara

Sv; nepp inte än, men fredag eftermiddag blir det bio i Heron City, ska kolla på Fast & furious 5:)



sj?:D

2011-05-04 @ 18:10:36
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0