städdag!

Hej! klockan är snart 4, och jag sitter här i soffan och har nyss duschat. Idag var det meningen att jag skulle gå upp tidigt och vara duktig och sedan sätta mig och plugga, men så blev det såklart inte. Jag vaknade av att jag hade ont i halsen och mådde inte så bra. Fast det är dock lite bättre nu tror jag. Så idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att städat mitt rum! duktig chey! och det var behövligt kan jag säga, kläder ööverallt!

Sedan har jag faktiskt börjat läsa en bok också, inte likt mig. Brukar aldrig läsa annars. Men jag blev plötsligt sugen på det. Så jag började leta efter en bok hemma och hittade en. "oskyldig" heter den, och den verkar bra faktiskt :)

här får ni före/efter bilder på mitt rum!

Fööre:

 

Efter:

 


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi ja det gjorde jag, gjorde du? :)<3

2011-05-15 @ 16:00:05
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0