thursday

Hej bloggen! Det har ju varit en riktigt dålig upptatering nu. Och det beror som sagt på att vi haft fullt upp med allt pluggande. Det känns som om det ända vi har skrivit om är om skolan och plugg! Haha, booooring! Men nu är de mesta proven över iaf. Har bara ett kvar!
Idag hade vi ju so och svenska prov. Båda gick åt helvete, speciellt svenskan. Så har vart typ på dåligt humör hela dagen. Fyfaan! Meeeeen, jag orkar inte bry mig om det ;)

  

Idag efter skolan har jag bara varit hemma och chillat, kollat på några avsnitt av Andra Avenyn och lagat mat :D Min specialité - Bacon medvärldensgodastesås, och pasta! Sjukt gott! Har kommit på det helt själv också. Hehe, så nu sitter jag i soffan och är proppmätt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0