Virus, plugg och melodifestivalen!

Hejhej, nu var det ett tag sen jag skrev här. Men jag har orsaker till det också! Vi hade ju som sagt tjejkväll i onsdags  och som Jansson skrev så var det väldigt kul! Dagen efter på torsdagen, var jag hos farmor och putsde fönster. Det blev jätte bra och tjänade 100 kr extra ;)
Kände på mej under dagen att jag hade ont i halsen. Sen började en jävla mardrömsnatt för mej ;o Var vaken heeela natten med slemhosta och hur trött jag än var så kunde jag inte sova! Blev riktigt arg och provade med allt, drack varm choklad, läste , tog på tvn (asså jag försökte somna till tvn) , försökte sitta upp och sova, försökte ligga och sova (det gick veeeerkligen inte att ligga ner och försöka sova!) sen typ klockan 4 mitt i natten låg jag vid facebook och käkade glass med hopp om att halsen skulle bli bättre. Men icke sa nicke! Usch och fyyyfan på den natten!  Så igår så var jag hemma från skolan, tänkte gå först men det var tur att jag stannade hemma, för när jag fösökte äta så var det bara att rusa till toan och spy (y 2 ggr tillochmed. 
Låg och kollade på andra avenyn hela dagen. Sen blev det talang på kvällen. Lite komiskt att jag blev dålig fredagen den 13e, kanske stämmer myten? :)  Har iaf fått i mej mat nu och så mår jag ganska mycket bättre idag! Fattar inte riktigt vad det är jag har eftersom jag typ inte är jätteförkyld och magsjuka har jag inte. Så det måste vara ett virus av någon slag!

Aja, jäävlar vad mycket text :o  Haha. Men nu ligger jag iaf och pluggar, har 10098498398494 läxor och prov nu innan skolavslutningen så måste ligga i nu!

Men en sak som jag blev jävligt glad över (som jag hade glömt bort) är att det är eurovision song contest ikväll! Är sjuuuukt taggad, så ikväll blir det myskväll med familjen och hejjande på Erik Saade !

Lycka till snygging! :)





Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0