HÅLL UT

Hejjjjjj! :D först och främst vill jag bara säga FÖRLÅT för uselt bloggande! Men jag har inte haft tid dom senaste dagarna pga plugg.. Och idag har jag pluggat på eftermiddagen och så jag jag varit och dansat. Så har inte hunnit med bloggen alls :( Och inte gör jag det i morgon heller för då kommer jag ha stressigaste dagen! Först skola till kvart i 3, plus ett teknikprov som kommer gå åt helvete. Sen vid halv 4 ska jag klippa mig och färga håret, och så på kvällen ska jag vara i linde vid halv sju och gå på informationskväll inför gymnasievalet. Så kommer komma hem sent i morgon kväll! så kommer inte bli någon bra updatering imorgon heller. Men efter det då JÄVLAR ska vi komma igång med bloggen igen :) HÅLL UT! :D
Nu kom jag precis hem från streetdancen, och vi fick lära oss en ny asrolig dans idag! SJUKT KUL :D och nästa vecka är det dansvecka, det betyder dans från mån-fre. Fett gryyyymt!! och uppvisningen är nästa helg. Hur nice? :D :D :D Riktigt taggad!




Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du haft en bra dag! :)

2011-11-22 @ 22:14:58
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: haha :)

åh, vad kul med dansvecka!

2011-11-23 @ 19:34:29
URL: http://matildafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0