slapparsöndag

Hej på er!
Idag har det varit en riktig slappardag till max! Har bara varit hemma hela dagen och degat. Tog en rejäl sovmorgon så vi får se hur det går att somna ikväll ;)
Just nu sitter jag och tittar på "gustavsson tre trappor" efter det ska jag försöka plugga lite till ett teknik prov som vi har på onsdag. Och det är FETT svårt, och tråkigt så vi får se hur det går! Efter det ska jag nog kika på ett par avsnitt av andra avenyn tills jag somnar :)
Inga bilder har jag heller, men slänger in en bild på mig och eriksson från i fredags då vi var och såg breaking dawn! Åååååh, vill se den igen! <3

Måste även nämna att jag vann en affisch! Dom lottade ut ca 6-7 stycken, och jag blev en utav vinnarna ;) DEN DU!
Men vet dock inte vart jag ska ha den ^^ brukar inte sätta upp affischer och sånt, haha!
Fyfan vilket tråkigt inlägg det blev, men det skiter jag i! Puss och kram :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

mobil och lite sånt ;) självdÅ?

2011-11-27 @ 16:00:34
URL: http://linneamw.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0