blåååst

TJA! Idag tog jag en rejäl sovmorgon. Det behövdes verkligen efter denna vecka! Sen har jag hängt med Eriksson hela eftermiddagen. Vi var ute ett tag, sen fixade vi lite med nya bloggdesignen som troligtvis kommer upp inom kort. :D
Sen drog jag hem och käkade, sedan spenderades kvällen hemma vid Eriksson tsm med henne, Moa, Adina, och Emmy!

Och vi gjorde rooooligaste grejen! Adina fick en idé om att vi skulle lura Eriksson att Adinas kusin från Italien var i kopparberg och hälsade på. Och att han gärna ville träffa Eriksson för att han tyckte hon var snygg. så vi knackade på hemma vid henne och ba: Asså adinas kusin från italien är här och hälsar på, och han vill jättegärna träffa dig för han tyckte du var jätte snygg. Han är ute och går nu så han vill att vi ska gå och möta honom.

OCH HON GICK PÅ DET! HAHAHAHA. Men hon ville typ inte följa med, så jag Moa och Adina sa att vi skulle gå dit själva och säga att hon inte ville. Men istället så gick vi hem till Emmy och hämtade henne och gick upp till hennes hus igen, och Emmy hade en stor jacka med luva över huvudet så att hon skulle se ut som en kille, och det var mörkt ute så man såg inte så mycket. Sen gick jag och Moa in och hämtade Eriksson och sa att han stod utanför. Hon vart värsta nervös och följde med ut. Och vi hade sagt att hennes kusin (som vi kallade Adrian) bara kunde engelska. HAHA. Så när hon kom ut sa emmy (adrian): Hello sofie, how are you? Men mörk röst. Och Eriksson: Eh.. I´m fine!  
Hon såg fortfarande inte att det var Emmy! HAHAHA. Och då gick det verkligen inte att hålla sig längre, alla började asgarva och det var så sjukt kul att det inte går att beskriva!!! Har typ aldrig garvat så mycket. 
SÅ TRÖG <3 <3 

Haha, sedan gick vi in och satte oss typ och snacka, sedan spelade vi Alfapet ;) 
Cyklade hem runt 12 någongång med Moa och Adina, sjukt läskigt. Och kallt! Nu ska jag väl snart krypa ner i sängen, fast är dock inte nå trött alls. Kanske lägger mig och kollar på någon film? Nä nu ska jag sluta skriva, innan jag har skrivit en hel jävla bok. GODNATT! :D

Kan ju vara snäll och bjuda på några bilder från idaaaaag.



Jag fick något ryck och började gapa på massa bilderna. FINT



HAHA, cp bild!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0