Första praodagen på hotellet

Idag var det ju första dagen som vi praoade på Hotellet i örebro :) När vi kom dit fick jag och Eriksson en varsin "handledare" som vi fick vara med under dagen. Haha, min är hur cool som helst! Hon heter Salva och är utlänsk och asrolig. Haha!
Och vad har vi fått gjort idag då? Jo. Vi har städat rum heela dagen, och bäddat sängar!!! Har aldrig bäddat så många sängar i hela mitt liv, herregud vad jobbigt det var. Och herregud vad trött man blev. Och eftersom tåget går kvart i åtta så måste vi ju gå upp tidigare på morgonen, och så kommer vi hem typ halv sex på kvällen tack vare bussjäveln :) Haha, hoppas vi inte bara får städa rum i två veckor för då kommer min kropp pajja. Eller så får jag värsta musklerna? Jag kan lova att det är värsta träningspasset! Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, puss!

Hääär kommer några bilder på mina fimoleraskapelser, eftersom Eriks son la upp bilder på hennes, tänkte jag göra detsamma! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0